30 december, torsdag, min födelsedag!

igår så åkte jag & daniel & hämtade spriten hos kalle som grabbarna bjuder på ikväll!
sen åkte vi hem till daniel & skulle se på film.
vi såg på grown ups, eller vi kollade bara halva typ.
men gud så jag skrattade, jag kunde inte sluta skratta!

så jag ser fram emot att se klart den på lördag!

imorse var vi uppe med tuppen.
vi åkte till daniels jobb & sen åkte jag till uppsala.

nu är jag hemma & har duschat!
ska bara ta det lugnt & ligga i soffan..
sen börjar jag jobba klockan elva.
har ett skönt pass idag 11-16 :)

sen åker jag hem & så kommer lite familj & nära :)
senare runt åtta tiden kommer det lite kompisar hit & firar mig, kommer bli sååååå kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0