27 december, måndag

igår blev det mycket shopping på ikea & det spenderades mycket pengar!
däremot inte för min del, utan för daniels del!

vi rullade mot vällingby runt tre tiden & när vi kom fram så började vi fixa.
jag satte faktiskt upp ett helt sängbord själv! nästan ialla fall!
det blev jättefint sen i sovrummet!

efter det vilade vi ett tag & sen åkte vi till majas grill & åt middag!
sen åkte vi till anita & myste under kvällen.
vi kollade på micke & mias bröllop, gud så kul att se!
vi åkte hemåt till lägenheten runt tio tiden!

imorse gick vi upp & åkte tillsammans.
daniel körde till sundbyberg & sen åkte jag hem till uppsala!
idag har jag jobbat 9.30-17.15.

sen åkte jag & jennifer & handlade inför torsdagen!
skjutsade mamma & pappa & sen till gränby & stressa!
in på bolaget & handlade & letade klänning!

när jag kom hem till lägenheten så städade jag lite & röjde.
dammsuger gör jag  kanske imorn!

har inte gjort mycket mer..
ska nog sova snart, är helt slut..

jag längtar till onsdag, torsdag, fredag & lördag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0