23 december, torsdag

igår efter jobbet skulle jag ta 22.09 tåget till stockholm.
det var lite sent, gick typ halv elva.

på centralen mötte daniel upp mig.
vi tog tunnelbanan till vällingby & gick hem till honom.
jättenära & bra hem till honom!

lägenheten var verkligen jättefin!
han kommer göra den jättefin!
stället, området, var riktigt fint också!
kanske är jag lite avis haha!

eftersom han precis fått nycklarna så hade han bara en soffa & en säng än så länge.
så vi gjorde inte så mycket haha.
vi var också hemma hos daniel vod tolv, så det vart sent.

vi hann ialla fall dricka lite champagne & äta lite vindruvor!
mysigt!

imorse var det upp tidigt, daniel åkte runt sju tiden.
efter det gick jag upp & gick sen till tbanan.
mitt tåg till uppsala var en halvtimme sent typ!

väl i uppsala så gick jag till farmor & hängde innan jobbet.
sen innan jobbet så fixade jag dom sista klapparna & lite till mig själv!

sen blev det jobb mellan 12-19.15.
hem & packa väska!

sen åkte jag ut till familjen, så vi har ätit lite.
klätt granen & jag & pappa har gjort knäck som alltid!
fick bli utan mandel, vi orka inte hacka den!

nu är jag sjuuuukt trött!
ska slå in två paket sen sova!
ska upp typ halv  sex imorn & fixa mig.

imorn jobbar jag, på julafton, hela vår öppna tid, 7.45-16.15!
efter det åker jag hem till mamma & pappa. här väntar släkten på mig!
sen senare mot kvällen ska jag åka till upplands väsby, där daniel hämtar mig, sen blir det mys med honom i hans lägenhet! :) :)

ha en riktigt god jul allihopa!


lillebror




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0