22 december, onsdag

igår fick jag sluta tidigare från jobbet, jag fick sluta sju istället, riktigt skönt!
så efter jobbet gick jag hem till farmor.
jag köpte med mig lax & pepparrotsost & baguetter som blev kvällsfika, gid så gott det var! sen självklart lite julmust till det hihi :)

jag sov kvar där också!

imorse var jag vaken tidigt igen, runt halv sju.
sen jag kommit hem från thailand så vaknar jag runt sju tiden varje morgon!

jag & farmor åkte ialla fall ut till mamma & pappa.
farmor har städat hela dagen. jag har slagit in julklappar.
det har gått åt skogen så ni får ursäkta min kära familj & släkt som får öppna mina fula paket på fredag. jag är ledsen men jag orkade inte, jag gav upp haha!

jag ska ta bussen in om några minuter till stan.
ska jobba 16 till stängning. sen runt tio så tar jag tåget mot stockholm!
jag & daniel
ska sova hans första natt i hans lägenhet ihop ikväll hihi! myyyys!

så vi hörs imorn kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0