20 december, måndag, HOOOOOOOME

i lördags runt fyra tiden så landade vi tre tjejer i sverige igen!
dom här två veckorna i thailand har gått så himla fort att ingen kan förstå!

jag kommer att skriva sen om thailand, när jag orkar haha.
jag kan ialla fall säga att halva tiden i thailand blev inte i phuket som vi skulle vara i.
på grund av dåligt väder så flög vi till norr & bosatte oss i hua hin i en vecka, där var det varmt må jag säga!

men jag kommer skriva om thailand en annan dag.
ska försöka ladda upp alla mina bilder nu!

nu till lördagen!

jennifers familj & thereses mamma hämtade oss på arlanda.
mina föräldrar kunde tyvärr inte!

jag fick skjuts till mamma & pappa så jag kunde hämta bilen.
sen åkte jag direkt ut till vänge & hämtade upp camilla, johan & daniel.

vi åkte sen hem till mig & hade jättetrevligt.
jag hade saknat er!
så tack för ni gjorde min lördagkväll!

igår var det fjärde advent.
så himla mysigt..
jag & daniel hade lite adventmys & åt baguetter med skagenröra & lussebullar.
tog det lugnt på förmiddagen & fixade oss & så.

sen kom anna hem!
kul att se henne!
hon fick sin lilla present av mig hihi! ett gulligt linne med jordgubbar!

sen åkte jag & daniel iväg till gränby & kikade mitt i julkaoset.
sen skjutsade jag honom till bussen..

efter det åkte jag till tess & tjejerna på kalas för att fira amanda!
på kvällen åkt ejag med hem till mamma & pappa & åt tacos. guuuuuuuuuud så gott det var!
tror inte jag varit uta tacos så länge som jag varit nu haha!

mormor & morfar kom förbi sen ett tag med!
sen somnade jag halv åttat tror jag & sov till halv åtta imorse.
så nu är nog min jetlag över, var så himla trött igår alltså!

har suttit & förminskat alla bilder jag ska ladda upp, har tagit typ en timme haha!
så nu kommer jag ladda upp mina bilder, sen thereses & jennifers..

snart ska nog jag & mamma & ludde äta frukost!
sen idag ska jag bli brunett igen, jipppppii!!!!!

i miss you already..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0