skön fredag

dagen i norrtälje med mamma & pia var mysig, vi åt lunch & fikade på det kända caféet en liten smula.
jag & mamma tog en grillad ciabatta med skinka & örtcreamcheese.
den var mest torr haha. men pia tog en god tomatsoppa :)

fikade en god kokos&kola kaka, med yoghurtglass till, riktigt gott!
sen gick vi & kikade lite där jag & daniel iten brukar gå annars, i en annan del av norrtälje, kollade mycket inredning, så det hittades mycket fint, men också även lite för dyrt, så blev inget!

hittade däremot en jättesöt klänning från märket vila inne på edblad & co.
i linnetyg typ & små söta blommor :)
vet inte om jag fick den av mamma eller om jag ska betala henne sen, men tack ialla fall haha :)

när vi kom till uppsala bytte jag om & sen åkte jag & daniel ut själva till mamma & pappa.
hema i lövstalöt var det full rulle. timothy &  runan var där, så det blev taco fiesta!
killarna drog ganska snabbt, sen kollade jag, daniel, mamma & pappa på tv & pratade.

bäst ikväll talang var lätt unga tjejen som sjöng typ opera, gud jag röös i hela kroppen!
solsidan va skitkul ikväll haha!

nu är jag & daniel hemma, jag sitter här & skriver & daniel spelar på sitt PS3, frågade ifall han ville kolla film med mig i sängen, men han var tvungen att spela nu, låter han spela ett tag sen kommer han komma hit till mig ialla fall haha!

hade en rolig konversation med elin idag, eller egentligen inte för vi pratade om, FOLIEMANNEN!
folk som sett huset förstår endast!


jättegod kokos/kola kaka :)

lunchen

fina klänningen :)

mönstret i närbild :)


Kommentarer
Postat av: emma

jättefin klänning!

2010-04-10 @ 00:49:44
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0