roadtrip

dagen med lisa & juni var mysig, kul att ses äntligen.
pratade om allt som alltid, till lisa kan jag verkligen säga allt, precis allt.
vi åt delifresh kycklingburgare & morötter till lunch, mmm så gott!

åkte & hämtade daniel & åkte hem, direkt då kom elin & simon & tog lite mått & så.
det var kul att träffa elin faktiskt, var ju ett tag sen! :)

runt halv fem åkte jag & daniel på vår lilla roadtrip, daniel körde såklart haha.
vi åkte ut till singö & grattade micke som fyller år idag.
så han fick lite blommor & vi fick mat & en god passionfruktmousse tårta haha.
påväg ut till singö började det snöa, blev värsta vinterlandet.

vi åkte runt halv nio tiden ut till väddö till mormor & morfar i husvagnen & hälsade på :)
sen vidare till norrtälje för att hämta dennis & sen mot uppsala.
daniel har varit duktig & köra haha, kände mig trygg.
inte alla som kan ta sig an sunny!

har varit en kul dag ialla fall, jag älskar sånt här, spontana grejer!
nu är vi hemma, jag kollar andra avenyn & ska sova snart :)


sååhär såg den typ ut, men mycket finare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0