Påskhelgen

Långfredag:
efter jag slutat kvart över tio åkte jag hem till mamma & pappa.
emma kom hem till oss & jag åt lite middag.
sen gick vi ut & gick den vanliga traditionella cykelvägen som vi gått i alla år.

det var kul att träffa emma igen, det var ju så länge sen!
att få prata av sig.

vi skjutsade hem mamma & pappas gäster & åkte sen in till stan för att se på emmas lägenhet, HERREGUD säger jag. guuuuud så fint!
du har ett riktigt finthem, kommer bli ÄNNU finare med alla möbler sen :)

när vi kom hem runt halv två & var trötta så märkte jag att jag hade glömt min plånbok hos emma ahah, det var bara att åka in igen, haha sorry emma!

jag kom hem & somnade strax efter två, blir väckt halv fyra att åka in & hämta ludde i stan, åh så sur jag blev då!
jag fick inte sova något alls typ!!

Påskafton:
jag vaknade & fixade mig, fick flera fina presenter av mamma & pappa!
mascara, en prydnadsskål, en orgasmatron (eller vad det heter), mobilsmycke, två jättesnygga nagellack!
mobilpåfyllning, så det var rena rama julafton haha!

jag åkte till singö runt halv tolv.
brita bertil martin & bengt var redan där när jag kom.
sen kom camilla mangan kevin & anita runt tre tiden.

det blev stort långbord av påskmat, ååh så gott!
dom hade köpt så himla mycket godis att mer än hälften var kvar när vi åkte hem igår (måndag).
det var ialla fall en jättetrevlig påskafton med alla!
är så kul när man får träffa alla tillsammans!

Påskdagen:
dagen var lugn, jag emelie & mia åkte & handlade i älmsta & när vi kom hem städade vi ur daniels rum.
daniel har fått ett rum på nedervåningen, dom har tapetserat om & gjort jättefint!
så vi fixade i daniels rum & det blev sååå fint!
skönt för mig att slippa springa i den där trappen & väcka hela huset, nu ligger jag vägg i vägg med toan haha.

vi grillade på kvällen, det var så gott, bland det godaste som finns!
på kvällen blev det filmkväll, det fick bli snabba cash & filmen taken.
taken var väldigt väldigt bra!

Annandagpåsk:
vi åkte till uppsala runt elva tiden, jag & daniel gick runt på gänby & letade jacka till han.
sen åkte han till stockholm för att se aik spela.
då gick emelie & jag runt & kikade.
sen skjutsade jag henne till ikea.

jag åkte ut till mamma & pappa där therese, farmor & tjejerna var.
farmor var kvar på middag.
mamma & pappa hade jgort en jättegod lax med pressade potatis & romsås, jättegott!
hade lax/pepparrotssnittar.

sen kollade vi på filmen pearl harbour!
lämnade farmor & hämtade daniel & dennis.

på kvällen tog jag det lugnt & kollade på tv.
fick ett ryck & gjorde en soppa som vi kan ha i matlåda hela veckan, med köttfärs & vitkål, blev riktigt gott!

min påskhelg har med andra ord var helt underbar med alla nära & kära! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0