måndag

tack för kommentarerna tjejer, ni har varit till hjälp :)
men som sagt, måste inte bestämma exakt nu nu..


dagen på jobbet var okej, jag hade ju therese med mig hela dagen hihih.
jennifer kom & mötte upp oss på jobbet, vi köpte kyckling & väntade tills therese slutat jobba :)
vi gick hem & såg hur hon bodde, huuuuuur fint som helst!
du har ett jättefint hem vännen :)

efter det bar det va hemåt hit, vi gjorde en kycklingsallad till middag & en pollykaka under tiden!
har varit en massa snack hela kvällen om allt möjligt.
en myskväll på en måndag, det är lyx man behöver :)
så tack för ikväll tjejer <3

skjutsade hem therese nyss, nu ligger jennifer & jag här i sängen & ska sova snart.
imorn blir det upp tidigt för ett läkarbesök!


Kommentarer
Postat av: Petra

Det är den där hårfärgen jag vill ha :D

Supersnyggt ju!

2010-04-20 @ 10:26:02
Postat av: louise

hade bara lagt i massa olika slingor :D

2010-04-20 @ 10:55:13
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: louise

jag hade mörkt hår & massa slingor i bara :D

2010-04-20 @ 11:25:30
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: therese

<3

2010-04-20 @ 20:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0