lördagen

gårdagen var helt kanon!
jag & savitri mötte upp lisa & jennfier på stationen, vi gick till stureplan & åt middag på vapiano, såg bloggaren kenza!

vi satt & hade trevligt & skratta en hel del!
vi började ta oss  mot globen runt sju tiden.

strax innan åtta tiden satte vi oss i globen på våra platser, vi hade vääärldens bästa platser!
jag vet inte riktigt vad jag skra skriva mer än att showen the last of bounce, var det bästa jag sett i hela mitt liv.
jag hade rysnignar hela föreställningen & det var så bra bara. jag vet inte mer vad jag ska säga.
så häftigt & bra!!!! läktaren bredvis oss var ställde sig upp & gjorde vrsta koreografin, dom var med i föreställningen, as coolt!
stackars alla er som missade denna förställning!

sorgligt att det var deras sista föreställning, blev ju lite rörd i slutet.

här kommer en massa bilder från gårdagen.



























Kommentarer
Postat av: E

häftigt!!

2010-04-26 @ 15:37:50
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0