möbler

jag & daniel har inte riktigt köpt något vi vill ha till lägenheten vi bor i just nu, känns son man vill vänta
tills man har något eget.
vilket vi nu får, så nu måste vi köpa lampor & grejer.

jag vet faktiskt inte riktigt "daniels stil" om man kan säga så.
men idag sa jag åt honom att kolla, för vi måste ha till exempel lampor.
han tittar på ganska så dyra saker, men så är väl killar haha?

vi har ialla fall hittat en jättefin & cool lampa vi nog ska ha i vardagsrummet, den kostar 1990 kr, men det är den nog värd!
har likaså hittat en fnt bord till vardagsrum & förmodligen sängbord, dom är jag inte helt hundra på ännu.
men vi får se.
daniel vill ha flott haha!

men borden får nog vänta.
soffa blir det nog också först till hösten!
en stor divaaaan!






Kommentarer
Postat av: camilla r

hej vännen ville bara tipsa om att miljöbutiken har många schysta soffor

http://www.mobelhuset.net/soffa.htm

vi köpte våran där och vi bara älskar den!

2010-04-19 @ 10:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0