fixar till oss

nu har jag & savitri tagit det lugnt, fixat till oss & jag har läst massa tidningar & ätit så mycket godis att jag har ont i magen.
vi ska väl börja ta oss ner mot stan om ett tag.
kika runt lite innan tjejerna kommer.

kvällen ska bli jättemysig med tjejerna ialla fall :)
som det ser ut nu så blir det middagvapianostureplan.
jag åt där med mamma & pappa på alla hjärtans dag efter baletten förra året.
jäättegod pasta med riktigt bra priser, något att rekommendera om man gillar pasta!
man går fram till kocken & berättar vad man vill ha så lagar han de, då känns det verkligen som riktig mat!
annars vet man ju inte om man stått på spisen i två timmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0