en mysig kväll

vår dag har varit mysig.
kom hem för ett tag sen efter bion.
den var bra tyckte vi.
jag har skrattat & gråtit en del till filmen!
gilla den skarpt haha!

har kollat lite på the hills, nu ska jag se på avsnittet av andra avenyn som var igår :)
vi har hunnit ätit lite av jordgubbarna, åt inte alla, vi är fortfarande så mätta efter middagen!

kvällen har ialla fall varit underbar & mysig, precis lagom :)
god mat & blivit bjuden på bio & allt där till.

tack hjärtat, 3 år

måste bara säga en kul sak, vi åkte ner till stan & hämtade ut biljetterna i god tid för att slippa stressa.
när vi kom till mitt jobb för att köpa lite gott & dricka så kom daniel på att han glömt lånboken, så vi fick åka hem igen haha.
tur att vi hade tid på oss!
händer bara min älskling haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0