älskade våren

träningen gick bra idag, vi vart helt slut körda, det är så det ska vara!
efter passet åkte jag hem & duschade & fixade mig, farmor följde med.
sen åkte vi till pappas jobb & fixade sommardäck!

blev lite småhandla också.
mamma & pappa kom över ett tag innan banken.
på banken gick det väl bra antar jag.
vi ville ju bara göra en koll med allt.
fatta inte så mycket av allt dom pratade om!

efter banken åkte jag hem, då blev det middag med daniel, det blev tacos,  finns inget godare.
när vi ätit klart fixade daniel till sig & bytte om, sen åkte vi ner till stan & satt på uteserveringenalexander & träffade therese & mackan & deras vänner. trevligt sällskap!
riktigt fint väder & varmt.
älskar verkligen våren & uppsala, oslagbar kombination! haha eller ?

vi satt & prata & hade trevligt, visade att vi som var där kände alla på något sätt haha.
kul var det ialla fall, världen är allt bra liten.
alla satt & drack öl, jag drack vatten för jag körde, men inte mig emot :)

runt sju tiden åkte jag, therese, mackan, daniel & olle hem till oss.
här blev det vin & öl drickande!
vi har pratat & haft trevligt :)

dom åkte hem för ett tag sen, daniel tar sitt dagliga bad haha.
ska sova snart, jag börjar jobba 6.50 imorn. så då blir det upp tidigt!

imorn slutar jag kl tre sen blir det skiiiiivståååång, JIPPIIII :D

jag har haft en underbar dag!



ingen bra bild men den får duga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0