9 april, ledig dag

igår efter jobbet skyndade jag mig till friskis & mötte upp anna, vi körde ett medelpass.
var inte kul må jag säga med den träningsvärken jag hade, herregud säger jag bara!

när jag  kom hem åt jag en lätt middag med avokado & tonfiskröra & ägg, riktigt gott & lagom mättande efter ett träningspass :)

idag när jag är ledig ska jag försöka ha lite sovmorgon, nej då det går inte!
dom håller på här från sex varje morgon & det blir värre & värre ju mer klockan blir, åh så trött jag blir.

nu är jag ialla fall upp, ska äta lite frulle & sminka mig.
jag ska åka med mamma & pia till... norrtälje?! hah av alla ställen.
pia har köpt något från blocket.
men vi kikar runt i dom få affärer som finns & äter lite lunch :)

ikväll blir det tacosmys hemma hos mamma & pappa med familjen & älskling!

kan lova att min träningsvärk  är tio gånger värre idag haha.


här är skjortan jag beställde till daniel, den är röd & vit randig :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Lolita! Tänkte fråga om mått i vardagsrummet. Hur lång är väggen från "köket" till väggen ut mot altanen? Och sen från ena "långväggen" till den andra. Om du vet det vill säga! :)

2010-04-09 @ 16:04:18
URL: http://erikssonelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0