25 april, söndag

imorse började jag jobba halv nio.
slutade två.
jag & therese spred lite planer om valborg!

när jag kom hem så duschade jag & daniel & tog det lugnt.
sen åkte vi till ikea & åt lite lunch, för min del blev det gravad lax & hovmästarsås!
efter det åkte vi till elgiganten & tittade på present till mia.

jag släppte av daniel hos dennis & jag mötte upp julia & ida, vi köpte glass & sen gick vi till musikens hus & öätte aurora. gud så jag saknat henne!
träffade lina också, åååh gud så jag saknar dom alla danslärarna!

föreställninggen var bra!
följde tjejerna till stationen sen.

jag & daniel åkte & handlade lite mys för kvällen.
blev lite fil & tekakor sen lite gott till filmen biker boys.
blev ost & kex & chilinötter, riktigt mysigt :)

nu är jag sååå trött, måste sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0