14 april, onsdag

idag har jag jobbat till tre.
har fått börja lära mig spelbutiken, ATG & allt, jättekul, en riktig kick att få prova på något nytt, leena & carina tyckte jag skulle få lära mig, så tackar :)

efter jobbet så köpte jag färska jordgubbar på stan, lukta så ljuvligt & riktigt färska, ååh så jag längtar efter att äta dom!
jag åkte hem till therese runt fyra tiden, sen runt fem åkte vi & gick på skivstångpass, alltid lika kul, men inte så bra musik, vilket var synd.
men träning var det ialla fall!

nu är jag hemma, har varit i några timmar  haha.
farmor är här, vi har städat, mest hon haha, städmani!

jag åt en tonfisksallad till middag.
nu har jag gjort hallonmuffins.
pappa kommer förbi också & fikar :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Jättekul med spelbutiken ju :) Det är kanon att få prova på nya saker!

2010-04-15 @ 09:12:43
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0