13 april, träning

idag är jag ledig, så skööönt!! dom ringde halv åtta från jobbet & frågade ifall jag kunde jobba, nej sa jag!
har inte tid idag..

har precis vaknat & fått i mig lite fil med start!
ska borsta tänderna & byta om snart & sen dra till therese, vi ska åka ut till ultuna & gå på medelpass!
åh ska bli så skönt att röra på sig!

under dagen ska jag försöka hinna med att åka & småhandla lite mat tills torsdagen & åka till pappas jobb så vi kan fixa sommardäck på sunny!

kvart i fyra ska jag, mamma & pappa på möte på banken & prata låååån.
måste börja kolla upp lite sånt så man vet :)

nej nu skriver jag inge mer, då har jag inget att skriva om sen haha!


bild från friskis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0