11 april, helgen

igår på dagen åkte jag & daniel till stan för att hitta en jacka till daniel, vi gick till MQ & anna jobbade, hon hjälpte oss osm alltid & var så snäll!
daniel hittade en jättensygg jacka hon tog fram till han, var dock slut i daniels storlek så vi åkte till gränby där den fanns istället :)

vi åkte hem så han kunde hämta sin klocka, sen blev det en hamburgare i väntan på bussen!
sen drog daniel till singö :)

jag, mamma & farmor åkte igår & letade tapet till vår fondvägg till sovrummet, hittade några intressanta. men guuuud så mycket det finns alltså.
sen blev det en till hamburgare haha, jag som skulle tränat haha.
men men sånt som får hända på lördagar!

började jobba halv fem till stängning.
var väldigt lugnt.
efter jag & lina hade stängt skjutsade jag henne till en kompis & sen åkte jag till gårdenbergarna där det var  en trevlig middag & kväll.

massa kul snack om brasiliansk vaxning & PP (porrpung för dom som inte vet ) haha guud så vi skratta, galningar, kusinerna + makarna!
vi åkte hem runt halv ett tror jag.
somnade direkt när jag kom hem, sov hos mamma & pappa!

skulle ha tränat idag, haha men orkade inte åka in, ska ju ändå träna massa i veckan haha.
jag & mamma har kollat tv på förmiddagen, sen åkte jag & pappa in & bytte bil.

nu är jag hemma, har börjat förbereda maten för morgondagen när emma kommer, steka på kycklingen bara!
har börjat städa också, en sån hemmafru jag är, skulle vilja hålla på heeela dagen & städa men börjar jobba 15.45 & stänger!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0