5 september

din patetiska jävle som inte vågar stå för vem du är om du hoppar på mig sådär, kan lika bra hålla tyst. du vet ingenting!
nej nej jag har bara varit nära vän med lisa sen vi gick ut skolan. skaffa ett liv för i helvete jag är så sjukt förbannad, äckliga jävel! om du nu ska lägga dig i mitt liv & STÖR dig på mig. träd fram & säg det så kan vi ta det ensamma & reda ut det du inte fattar! IDIOT!
hoppas du fick som du ville


idag var det dans, riktigt kul!
träningsvärk nästa!
jag & två tjejer från min dans gick ner på stan, tunnelbanorna var avstängda, vi skulle förbi dans & gymshop snabbt..
sen gick jag & den ena tjejen till centralen det var kaos, typ 8 ambulanser, dubbelt så fler poliser & brandbilar. det brann i tunnelbanorna. lite småläskigt, sånt där som händer i filmer.. men men haha.

var i uppsala vid två tiden, mamma hämtade mig, så vi har fixat massa saker. är hemma nu, ska ta bilen in till stan & hämta daniel från birka kryssningen..

sen ikväll blir det lite mys hemma hos oss, får se vilka som kommer.. :)

/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0