27 september, älskade höst

fredagen var jättetrevlig med therese & mackan. han var en riktigt kul filur & han & daniel hade mycket kul ihop & tyckte precis lika om allt haha, kanske en själsfrände?
riktgit kul ialla fall, maten blev god men sen, drack riktigt gott rött vin till maten. monterosso tror jag det heter, endast 48 kr på systemet :)

igår var det dans, äntligen igång med tåspets, får många nya övningar vid stången, så himla kul med något nytt!
blev tyvärr ingen kräftskiva i stockholm, daniel hade träning så jag åkte hem till uppsala bara. träffade emma i stan & vi åkte hem till mig så jag fixade mig..

sen knallade vi ner på stan & satte oss på café 018, åt deras goda mackor. vi satt & pratade massa gamla minnen som vi alltid gör, gud  så jag skrattade! ojojoj..
solen har skinit hela helgen & det är så underbart vackert, träden, buskarna & löven blir röda & gula. jag älskar denna årstid! perfekt för mig att börja använda dom fina nya stickade tröjorna & ett par leggings bara..

sen åkte jag & emma & hämtade mamma & skjutsade henne på party, sen hem till mig igen..
vi mötte daniel vid en korsning när vi satt i bilen & han cyklade, emma tyckte det var coolt haha!
emma åkte hem runt sex tiden..

daniel & jag började med maten runt halv sju tiden, blev tacos, största favoriten!
efte det åkte jag hem till lisa ett tag :)
sen hurde jag film & åkte hem till min favorit, vi åt ost & kex & drack champagne & kollade på sämsta filmen enligt mig, kartellen, ingen film i min smak..

idag skjutsade jag daniel till sin samling, sen hem & fixade mig, hämta jennifer & skjutsade hem luddwog. vi ska in till stan snart & träffa pelin, ska bli jättekul! :) hon är på besök från örebro där hon numer bor :)
så det blir en titt i min lägenhet & lunch :)

sen ska jag & daniel ka & storhandla & ha en myskväll :)

vi får se när vi hörs nästa gång!
/ Louise


en mysig fika i vackra uppsala


jag idag


Kommentarer
Postat av: emma

usch jag såg också sämsta filmen igår BRUNO! se den aldrig så dålig!! .. vi ses i veckan hoppas jag <3

2009-09-27 @ 17:54:35
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: emma

Usch jag såg också sämsta filmen igår, BRUNO! se den aldrig, så dålig. vi ses i veckan hoppas jag <3

2009-09-27 @ 17:55:24
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: emma

Usch jag såg också sämsta filmen igår, BRUNO! se den aldrig, så dålig. vi ses i veckan hoppas jag <3

2009-09-27 @ 17:55:43
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: emma

oj hahaa nu blev det mkt här :P

2009-09-27 @ 17:55:55
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0