25 september, löööning

denna vecka har varit lugn & skön..
det har varit jobb & mycket mysande om dagarna med min älskling & mycket träning!
blev jogging i måndags, sprang runt i luthagen, stabby allé, tiundagatan, prästgatan, hittade en bra runda!
spinning tisdag & onsdag, skönt att vara igång igen, blir spinning flera gånger nästa vecka!

gjorde en god wok i onsdags med kokosmjölk kyckling & goda grönsaker med vattenkastanjer & bambuskott & ingefär, mumma!

jag & daniel har haft mycket tid med varann den här veckan eftersom jag jobbat kväll & så. så det känns guld ! jättemysigt! kollat massa oc från första säsong ;)

överraskade daniel med en god laxmacka när han kom hem, han tyckte det var skitgott, så mer lax i lägenheten!

idag är det löning & jag har shoppat! det blev två stickade tröjor på gina stora & mysiga koftor.längtar till kylan kommer! blev en god lunch på cafe unico med salami, soltorkade tomater, avokado & masa gott!
så jag & mikaela hade en mysig dag :)

ikväll kommer min faster & hennes kille förbi på middag, jag ska göra potatisgratäng & fläskfile. så det är marinerat & ligger i kylen nu. ska bli mysigt, blir gott vin till middagen!

imorn är det balett & sen ska jag luncha med savitri & kanske shoppa lite mer :)
på kvällen blir det kräftskiva i skogås!

nu ska jag in till stan & hämta jennifer, vi ska åka till ikea & kolla på lite saker :)

ha det bra!

/ Louise


goda laxmackor

god wok


Kommentarer
Postat av: emma

i missade the woook!

2009-09-25 @ 22:31:31
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0