11 september, läskigt datum..

denna vecka har bara rullat iväg! jag har jobbat hela veckan & vi har ahft dennis som inneboende i en vecka nu hhihi. det har varit kul :) så vi har haft goda middagar & massa filmkvällar hela veckan :)

daniel har varit hemma & varit sjuk hela veckan..
jag har varit lite halvkrasslig, har börjar gå till en kiropraktor i veckan, ska få ordning på min rygg. har gått bra, men idag har jag haft lite ont, har hört att man kan få det.. men just dörfär tror jag inte det blir någon balett imorn, tyvärr, är inte bra när ryggen håller på att "ställas om" . så jag får längta i en vecka till!

i måndags fixade jag & farmor ihop bordet vi fick hem.. blev faktiskt riktigt fint. är fint som det är, men tror ändå jag vill ha svarta stolar & svarta stolsben. vad tror ni?

jag & jennifer & hennes mamma tränade i onsdags, sen blev det fotboll hos mig, shit, jag & jennifer är grymma att heja på sverige. därför ska vi till råsunda & se sverige-albanien den 14 oktober! ska bli så himla kul, tänkte åka till danmark men är slutsålt..

nu är jag ialla fall hemma, daniel har åkt hem till singö idag.
så jag är hemma nu hos mamma & pappa. blir tacos & mys ikväll, lugnt bara. är så trött efter denna hektiska vecka..

jag älskar verkligen min daniel!

/ Louise




Kommentarer
Postat av: emma

va snyggt det blev !!

2009-09-11 @ 23:51:34
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: emma

Svart skulle vara läckert faktiskt

2009-09-12 @ 11:02:11
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0