1 september, första höstmånaden

jag ser fram emot lite kyla, man kan kura ihop sig & ha massa ljus tända.
jag gillar hösten!


nu är jag hemma hos lisa, elias & juni.. har ätit kycklingsallad, vad annars?
jobbade ju idag mellan halv 6 & 9, var väldigt trött kan jag säga, cyklade hemifrån tio över fem, var kolsvart & inte en annan människa ute, var typ som dom där zombiefilmerna hahha..

nu ska jag ialla fall vara här hos lisa juni & elias, sen kommer lisas mamma mormor farmor & junis kusin teodor, så det ska bli kul..
sen ska jag hem & vara med min älskling!

idag har jag mamma mormor & morfar bokat resa till haag i december, kommer inte ihåg om det var den 5 6 eller 7 haha.. men ska bli kul att komma iväg, julshoppa & grejs!


Kommentarer
Postat av: Lisa

värdens bästa vän :)

2009-09-03 @ 16:18:12
URL: http://lisaalkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0