30 oktober

det var jättekul att träffa therese i onsdags, jag åkte hem till henne först & fick kika in hur hon bodde, jättefin/söt/mysig lägenhet! älskade hennes kök!
vi åkte ialla fall hem till oss sen & kollade på tv & pratade mesta dels om allt. hade ju så mycket att prata om!
men det var verkligen jättekul att träffas igen så mer blir det hoppas jag!

efter therese åkte hem kollade jag på tv ett tag & beslöt mig för att kolla på baksmällan, lägga mig i sängen & skratta mig hes.. men jag somnade efter halva filmen haha. vaknar vid fyra tiden av att daniel & dennis kommer in stampandes asfulla haha.

igår åkte jag jennifer & mamma till stockholm, åt lunch på jensen vid stationen precis.
sen gck vi & tittade, det blev två tröjor från gina, en stor stickad härlig sak & ett baslinne bara, inge märkvärdigt..
sen blev det lite julhandling, jag ääälskar ju julen & som har med allt det att göra, så jag köpte en jättefin adventstake jag ska pynta sen till första advent. köpte till så jag ska sätta i hjärtan, lingon & svampar.
köpte även ett guldfat jag ska ställa blockljus på..
sen köpte mamma en julklapp till mig jag ska glömma bort haha, ett tacoset :)
så dagen var jättemysig!

när jag kom hem till uppsala åkte ja till lisa elias & juni & daniel på träning..
jag trivs verkligen med lisa elias & juni, skrattar alltid så himla mycket där, känner mig faktiskt lite hemma där :)
när jag & daniel kom hem så gjorde vi varma mackor & myste lite vid tvn.

imorse åkte daniel tidigt tidigt till norrtälje för att ha körlektion, jag somnade om..
gick upp &plocka undan tvätt & grejade, åkte ut till mamma för att byta till vinterdäck på lilla sunny.
sen blev det fika hos pia & lunch här hemma..
sen har jag jobbat från tre till åtta, skjutsade hem ludwig & hans hockeykompis.
efter det hade jag inget att göra så jag åkte till mormor & mprfar & hängde till typ halv tolv, sen åkte jag till björklinge & hämtade mamma pappa stensson carina & björn. haha gud, vuxna människor är inte vettigare än ungdomar på fyllan, lika galna & roliga haha! fick ialla fall 300 kronor, det var inte illa!

imorgon vet jag itne hur jag gör, om jag ska orka gå upp tidigt & åka med ut till jonas & annas nya hus & hjälpa till att flytta. ska hämta min älskade vän anna på stationen kvart i ett för vi ska ha en riktig tjejkväll / dag med mys & galenheter som alltid. vi får se vad vi hittar på till kvällen.

söndag åker jag nog till min älskling på singö & tar hand om honom, han är ju inte pigg den pojken.
ska nog passa på att plocka lite vitmossa på deras tomt också till min adventsljusstake haha!
nej nu är det slutskrivet, måste gå & sova!

/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0