23 oktober

idag var det jobb, slutade klockan två, sen gick jag till frisören & toppade mig lite.
planerade vad jag ska göra med mitt hår innan jul & min födelsedag, längtar!
efter frissan var det stress hem, pussa på min daniel & sen hämta upp jennifer, lisa & juni.

vi åkte ut till thuns som sagt haha, jag köpte två koftor, en lila med svarta knappar, stor mysig sak som man kan försvinna in i! sen blev det en annan söt brun kofta, lite kavajaktig, jättesöt ialla fall!
köpte en present till emma & även en likadan till mig haha!

efter thuns orkade vi inte mer ialla fall, var så himla trötta, vi åkte hem & åt tacos hos lisa & såg på idol.
vid nio åkte jag till idhallen & såg sista perioden av daniels match, dom vann, så himla kul!
hämtade upp mamma vid hotell hörnan, sen hem & packa väska.
sover här hemma ikväll.. ska upp imorn till stockholm.
får se om jag dansar, vill ialla fall åka dit & träffa alla & prata med anne-mari.

ska väl krypa ner i sängen snart, eller, jag menar soffan.. jag känner mig inge kry, kommer låta gnällig & allt men jag har ont i halsen, öronen & känner mig hängig & har ingen ork, vet inte om det är pga antibiotikan eller vad det är, hoppas jag blir bättre ialla fall..

/ Louise


Kommentarer
Postat av: Kerstin Pettersson

Hej Louise!Jag brukar titta in på din blogg ibland och den är sååå fin.Du har ett jätte fint hem och jag blir alltid hungrig när jag ser dina läckerheter som du lagat och dukat fram så fint.Jätte kul att du kommer i kväll.Du är jätte välkommen.Kram Emmas mamma Kerstin

2009-10-24 @ 15:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0