22 oktober, mys med lisa & juni

igår var det mys med lisa & juni, åkte till gränby & kollade sen hem till lisa & gjorde en jättegod paj, med köttfärs, rödlök, fetaost & oliver :) vi kollade på tv & hade mys bara, åkte runt sju tiden.
sen vid åtta kom mormor, morfar & mamma på fika, så vi alla kollade på bonde söker fru hos oss..
runt halv elva åkte jag & hämtade daniel efter hans träning.

idag har jag varit med farmor på ikea en sväng, sen har jag vart hos lisa sen halv tre tiden.
vi har inte gjort något speciellt, bara är som vi alltid är. har ätit en jättegod middag precis, min skagenröra & bakad potatis, jättegott :) suttit & pratat om allt..
ikväll ska jag vara här hela kvällenm tills daniels träning är slut vid elva, sen blir det hem & sova.

imorn jobbar jag,öppnar, slutar klockan två, sen blir det frisören & sen thuns, fullerö & gränby med lisa & juni, jennifer om hon hinner :)
sen blir det myskväll hos lisa, massa tacos & idol! sen ska jag se slutet av daniels match..

nej nu ska jag bänka mig vid tvn med lisa & juni, lilla smulan är jättetrött & sover emellanåt.
ikväll blir det mammas pojkar med god mango & glass till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0