9 november, mys med jennifer

i söndags blev det loppis med lisa & juni på fyris park, jättekul & mysigt, det blir det mer av! köpte en jättefin tavla jag ska sätta upp i vardagsrummet, julkulor & ett fint ölglas till daniel, som jag lyckades ha sönder på en gång haha!sen blev det jobb & myskväll med min daniel med nachos & guacamole!

igår under dagen åkte jag lisa & jennifer runt på ikea, coop & bauhaus, skulle fixa flyttkartonger till jennifer.
sen blev det jobb, stängde.sen hämtade jag upp jennifer, vi åkte & handlade lite gott, sen hämtade vi daniel. blev en lååång myskväll, med massa goda bär & smält vit choklad & glass. sen lite glögg & pepparkakor, riktigt mysigt.
daniel låg i ett bad i flera timmar som alltid så jag & jennifer myste & pratade massa & spridde tankar & planer om nyår, som nu verkar bli bra oavsett hur den blir.
vi kom ialla fall i säng vid tre haha!

nu har vi inte gjort något, jag har börjat fixa mig lite, daniel har sitt  matchbad & laddar upp för kvällens match.
idag ska jag & jenniferåka & hälsa på farmor tror jag, bakar en kaka & tar med.
sen blir det middag på stan med våra mammor &  bio :)
kanske hinner se lite av daniels match sen :)

JAG SKA VACCINERA MIG I VECKAN MOT SVININFLUENSAN!

/ LOUISE




Kommentarer
Postat av: johanna

OMG de där bären såg asgoda ut. har du sett vad jag har gjort förresten? kolla bloggen ;) hehe

2009-11-10 @ 15:05:24
URL: http://dirtythings.blogg.se/
Postat av: johanna

btw så finns du länkad på min blogg nu:)

2009-11-10 @ 15:05:59
URL: http://dirtythings.blogg.se/
Postat av: Camilla

lycka till med sprutan :) tog den i måndags och det gick hur snabbt som helst! du grejar det! :)

2009-11-11 @ 21:40:35
Postat av: johanna

SV: yes it is;) tack!

2009-11-13 @ 11:49:38
URL: http://dirtythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0