24 november

helgen var jättekul med balettuppvisningen! vi var så vackra mina snöflingor!
övernattade hela helgen hos kjelle & anita, daniels farmor & farfar :) daniel kom på lördagen & sov med mig..
så jättetack!
så himla kul att vi alla i dansgruppen äntligen har blivit riktigt bra vänner alla!

idag har jag varit ledig & varit med min älskade anna, finns det någon gulligare tjej? svar NEJ!
vi har sjävlklart varit på ikea, inhandlade två blommor, en till köket & en julstjärna :)

imorse vaccinerade jag mig! det gick bra men kom några tårar, men alla spm känner mig vet hur jag är. det gick bra & jag har aldrig haft en bättre sjuksköterska. ingen som förstått mig så bra. pappa fick följa med in.
jag la mig på sängen & tokblundade. hon strök mig över pannan & hjälpte mig andas. jättegullig!
men jag ska vara ärlig, det gjorde ont! nog om det..
har varit skönt med en ledig dag, har varit fullt upp sista veckorna!

nyss kom jag & jennifer & anna hem till lövstalöt, mamma ska ha ett slags party ikväll, ska bli mys!
sen blir det hockey ikväll!

ha det bra!
/ Louise


älskade ballerinor

julmys i mitt hus

jag har redan börjat julpynta, se så fint jag gjort


Kommentarer
Postat av: emma

vad bra att sprutan gick vägen! .. nu bliru inte något svin iallafall hehe. Vi måste ha julmys snart <3

2009-11-24 @ 22:38:03
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0