17 november

jag som hade tänkt sova ut idag men det kunde jag inte heller, fick gå upp vid nio för att duscha.
så nu sitter jag & äter frukost, ska sminka mig & så snart. åker in strax efter tio & lämnar bilen så jag kan ta cykeln till jobbet. idag jobbar jag 11-19.30, sen ska jag åka & se på daniels match mot norrtälje, alltid en lite speciell match..

imorn är jag ledig & ska träna med jennifer, sen på kvällen kanske jag ska träffa rebecca :)

jobbar stängning torsdag & öppnar fredag. på fredag ska jag nog åka till stockholm direkt efter jobbet. är där över helgen, jag har ju uppvisningar lördag & söndag två gånger om dagen.
måste köpa nya teknikskor vita, vita trikåer & vit balettdräkt.
sover nog hos savitri på fredag ;)

apropå ingenting, när jag drog upp persiennerna, guuuud så deprimerande väder! det är alldelels grått & blött ute, det är regn i luften & dimma.inte undra på att folk blir deppiga!
usch tråkiga väder!

nej nu tror jag att ska ska börja slita mig härifrån, kankse slå en pling till min frisör & boka tid för lite slingor sen åka in & jobba!

ha en bra dag!
/ Louise´



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0