1 november

gårdagen med anna var roolig & galen som alltid. vi åkte till ikea & åt lunch & sen till chilli & kollade. sen vidare till gränby på lagerhaus där jag köpte blockljus.
när vi kom hem tog vi det lugnt bara, kollade på tv hela kvällen & gjorde jättegod mat! tog en promenad till ica tunabackar, tog bara typ 10-15 minuter att gå :)
väl hemma så kollade vi på tv & drack glögg  & åt pepparkakor & brieost, gud så gott! jag & anna hade inte druckit alkohol på ett tag, & vi drack starkvinsglögg, så vi blev lite extra fnittriga haha.. annars bestod kvällen & dagen av massa skratt & flams haha!

imorse vaknade jag & anna vid tio, åt en god frukost med gröt, passionsfrukt, kiwi & granatäpple :)
skjutsade anna till stationen vid elva, dagen blev inte alls som vi tänkt oss, pga sm finalen idag mellan iak & göteborg haha..
så nu är jag hemma hos mamma & pappa, vid fem tiden ska vi hem till mormor & morfar & äta middag, ska bli mysigt!
efter det så rullar jag & sunny iväg till singö & min daniel!
blir mys där tills på tisdag då jag jobbar kväll :)

/ Louise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0