7 mars

kom precis hem från stockholm har haft balett nu på morgonkvisten, underbart, hade tåspets. kanon kul!
& tjejerna i min grupp är verkligen jättegulliga, eller vi veteraner sen  förra terminen, jättehärliga!
nu är jag hemma & ska duscha & fixa mig, sen ska jag in till stan om någon timme. jag & daniel ska till singö ikväll. alltid lika härligt, känns som man laddar om batterierna där, kanske känns så för det är så mycket skog? vet inte varför haha. men men ikväll blir det melodifestivalen ialla fall för min del! jag kan lätt säga att amy diamond är bäst av alla i år, sen är malena ernman & måns riktigt bra, men amy är bäst. hon är hur bra som helst, varit artist sen hon var barn & jag har alltid gillat hennes låtar.så heja amy!
ha en mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0