23 mars

fredagen var tung i början. men sen kom rebecca & stefan & var med mig hela dagen & kvällen. vi var hemma hos mig & kollade oc. sen gick vi till stensson för rebeccas, johans & markus mormor & morfar skulle komma till dom & wilma skulle följa med, deras super söta hund som jag inte träffat på flera år! gud så söt, älskar hundar, funderar skarpt på att köpa en när jag flyttar hemifrån. under kvällen var vi där, vi åt mat & sen fixade markus ett program till mig med körkortsfrågor, det dom har på vägverket, dom riktiga så jag blev jätteglad så ¨stefan & rebecca & jag gick hem till mig, jag fick med mig wilma hem till mig & vi myste hela kvällen hihih. stefan fixade in det dä rpå min data sen gick dom hem vid nio. jag gick & la mig runt elva tiden efter jag kollat på oc..
i lördags åkte jag till stockholm & dansade, vi hade tåspets. alltid lika kul.. aurora sa att min codipié (eller hur det stavas) är lika stor, fin & töjbar som proffsdansarna, itne många osm har det, snacka om attjag blev glad?! & ja jag får faktistk skryta om det! efter dansen åkte jag hem & väl hemma fixade jag mig, mamam hade tjejlunch så jag var med dom & åt sen kollade dom på australia & jag på oc, vad annars ? runt sexx tiden kom mormor & morfar & hämtade mig & vi åkte in till musikens hus. jag & mormor skulle se på Svansjön. det var helt fantastiskt fint. låter löjligt, men helt förtrollande. jag förstår inte hur något kan vara så fint. dans, balett speciellt är verkligen fascinerande. man skapar verkligen konst med sin kropp, alla mjuka rörelser, nej jag har inte ord. jag älskar baletten . dom som dansade är dom som åker runt & turnerar, en känd grupp från ryssland. aurora var avundsjuk på mig att jag skulle få se. men hon kan ju stegen utan & innantill eftersom hon varit huvudpersonen i savnsjön i många år. tröttnar aldrig på att fråga allt hon gjort. ojoj. hursom helst så var det helt fantastiskt, skulle kunna se det en gång till! så tack mormor!
när jag kom hem vid tio skulle jag se på film men jag somnade tio.
vaknade imorse halv sju & var klarvaken, nackdelen med att somna tidigt haha. hursomhelst  gick jag upp vid nio & fixade mig, jobbade elva till halv fyra. kom hem & åt middag sen hade vi firande av ludde idag. så vi har haft släkten hemma. nu är jag hos mormor & morfar. ska försöka ladda hem teoriproven. får min älskade bror har pajat vår data med trojanska hästar. så jag kommer inte kunna blogga mycket.. men men nu ska jag plugga. sen ska jag hem till min älskling ikväll. har saknat honom extra eftersom jag var så ledsen i fredags.
HEJDÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0