naglar

nu har jag pratat med naglar.com. jag var så inne på att göra det nu i augusti, men jag tror inte jag hinner, med tanke på att jag har ledig en vecka in i augusti. måste hinna jobba. men nu visade det sig att det finns en kurs som börjar i november. det är perfekt! så den tror jag att jag kommer att ta! hinner få ihop lite mer pengar & fixa mer i lägenheten då. så nu känns det bra, känns som att jag kommer köra på det! nu idag har jag hunnit plock undan lite kläder, har inte orkat mer, har så himla ont i huvudet. så nu ska jag äta lucnh & titta på oc. har kollat runt lite på internet på olika saker, hitta ett par jättefina panellängder till vardagsrummet som passar till fondväggen, men måste såklart höra med min älskling också, vi är två som ska bo i lägenheten hha..
ha en bra dag!

just det, vet ni vad! min pappa träffa peter forsberg när han vaktade på sverige matchen på råsunda i lördag, fattar ni hur coolt det är, självklart fixade pappa autograf. VI HAR FOPPAS AUTOGRAF!!!!! INTE LITE COOOOOOOLT VA?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0