9 juni, studenten, mottagningar

nu har jag inte hunnit skriva sen i fredags men nu blir det skriva!
fredag: jag & mamma & ludde åkte in till doktoron, kollade lite snabbt på min rygg & levefläck.. efter det åkte vi till intersport & senare till boland. mötte upp familjen reinvalds plus mormor, morfar & moster thorin!  kan säga att det var bra kyligt i luften inte alls som när vi tog studenten förra året, då var det närmare 30 grader! runt halv tolv sprang min älskling ut, är så stolt över att han tagit studenten! massa söta saker fick han runt sin hals, där stod vi & minglade ett tag sen gick vi till maarit & grattade henne! gick med daniel till hans flak & vinkade av honom & hans klass. när han stod där tänkte jag verkligen: FAN VAD SNYGG MIN MAN ÄR!
haha hursomhelst åkte dom iväg & vi skulle åka hem, jag körde, var helt kaos på vägarna, en väg som normalt tar 30 sek tog ca 10 min haha. när vi kom hem åt vi en pizza, var så himla hungriga! runt två tiden slängde vi oss in i bilen till stan igen hem till daniels studentrum, där åt vi kladdkaka & umgicks lite. daniel var ganska så hes efter flaket haah! runt fyra tiden rullade vi hem till annas mottagning, hon kom lite senare men gud så vi skrattade när hon kom, tror hon var lite på pickalurven haha, efter anna åkte jag & mamma hem & gick på maarit & saras mottagning. det var trevligt där, vi gick ut till den stora granen, ett ställe vi alltid lekte vid när vi var små, tog ltie kort. jag blev inte fin på ett enda därför laddar  jag inte upp några haha, bara på maarit & sara :) efter det sprang jag hem & snygga till mig lite sen tog jag, sara, maarit & saras pojkvän bussen till stan. jag mötte upp daniel & vi gick til stadsparken & öppnade en champagne & skålade sen runt kvart i tio gick vi in på bj, var så jäkla kallt ute! vi gick ialla fall in gratis, papap såg till att vi stod på listan. kvällen var väl ganska lugn. kändes som att alla var på skaris. det var liksom jag, daniel & robin som hängde hela kvällen. så vi hade ganska kul men sen blev det lite för mycket av det goda så timothy & jennifer kom & hämtade mig & daniel vid ett tiden, vi åkte hem till jennifer & skulle ha efterfest men studenten själv slocknade & jag var bra jäkla trött, jennifer sprang runt & levde liv haha! så vi somnade väl runt två, timothy åkte ner på stan igen..
var ialla fall en grymt rolig dag! GRATTIS ALLA STUDENTER!
lördag: jag & daniel gick till bussen vid sju tiden, gick förbi donken & köpte fruskot & drack mjölk, smakade underbart kan jag säga! micke hämtade oss kvart över åtta i hallsta sen var det hem & sova i några timmar. gick upp vid halv tolv tiden. var tvungna att fixa till oss för allt främmande som skulle komma! så runt två tiden kom alla. daniel fick massa bra presenter,han fick massa saker till vår lägenhet så nu har vi ltie grejer, & det bästa, allt matchar ihihhi! det var lite kul att mangan började ta saker förgivet när han fick höra att jag & daniel skulle flytta ihop, han trodde vi skulle skaffa barn inom ett år ahha, men då fick vi lugna ner han lite haha! dagen var ialla fall jättetrevlig, god mat & jag åt ost & kex & drack röd vin, underbart! när alla åkt hem drog familjen reinvalds ner till familjen ek & kollade på fotboll. blev så irriterad när sverigen förlorade! usch! etrt jävla skitmål fick danskarna släppa in & vi hade världems chanser.. efter matchen gick vi ialla fall hem & kollad epå patrik 1,5, jag somnade tyvärr haha var så himla trött. gick upp lite före min baby & la mig..
söndag: vi satt ute i solen var faktistk riktigt varmt i söndags! gjorde ingenting, åkte till uppsala runt två tiden & tömde daniels rum, det tog väl några timmar. efter det åtke vi hem & åt mat, åt färskpotatis för första gångem gud så jävla gott det är alltså! när vi ätit åkte vi in & träffade dennis, åkte till max & åkte & kollade på vår lägenhet & åkte till gränby. när vi kom hem gjorde vi inget gick typ & la oss. har ju varit en sån intensiv helg!
igår: jag , pappa & daniel åkte till jobbet vid halv sju. jag jobbade till tre sen satt jag & väntade på daniel, vi skulle ta spruta igår. fick inte tag i han sen var han ialla fall nere på mitt jobb & fick låna mikaelas mobil ahha. inte undra på att jag inte fick tag på han han hade glömt den hemma hos mig ahha. vi gick ialla fall & tog spruta, jag bad daniel hålla min hand & när han var påväg mot mig & skulle hålla min hand så  stack hon in den bara, så jag hann inte börja gråta. fattar ni alla som känner mig hur stort det är?! jag grät inte. men jag tyckte fan änd att det gjorde lite ont. men efteråt berömde jag henne & sa att hon var diuktig på att ta spruta, då skrattade alla bara..älskling tyckte jag var så duktig som itne började gråta så han skulle bjuda mig på glass men hade inga pengar haha.. savtiri hämtade oss sen & vi åtke hem till mig, slängde i oss mat & sen in på mary kay möte. savitri tyckte det var intressant & jag tror hon skulle passa som konsult &det skulle gå bra för henne så nu är en intervju inbokad på ondags, spännande! vi hämtade upp daniel på vägen hem & är vi kom hem somande min älskling på en gång. hans första arbetsdag. det känns verkligen bra nu, min älskling har börjat jobba, vi ska flytta ihop, vi ska ut & resa, till hösten om jag lyckas spara mina pengar & inte allt går till lägenheten kan jag gå min nagelteknolog utbilding i höst, annars får den bli i vår, men hoppas i höst! lisa ska få en liten bebis som vi alla längtar efter, allt känns så himla bra just nu!
ikväll jobbar jag 17-21- nu ska jag ner & äta lite frukost & kolla oc sen blir det storstädning i mitt rum!
kanske hörs senare!


bilder från helgen

jag & maarit

jag & anna

granen <3

saras pojkvän, sara & jag & maarit påväg in till stan

på bussen


 

Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: haha nooo =P Hoppas ingen ful bild på mej ! xD



<333

2009-06-10 @ 20:57:37
URL: http://fannypannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0