30 juni

igår kom jennifer hit & solade & badade med mig, timothy & kim kom hit också oinbjudna & badade haha.. riktigt skönt i poolen, 22 grader, helt otroligt!
jag lagade mat & matlåda till grabbarna, pasta carbonara,blev riktigt gott! på kvällen skjutsade jag & hämtade ludde på träning ute i bergsbrunna. under tiden åkte jag till jennifer på max & hängde i en halvtimme haha! väl hemma kollade vi på film, sen skulle vi sova, var så jääävla varmt så jag gick ner & kollade på oc ett tag..
imorse skjutsade jag grabbarna till jobbet sen när jag kom hem så sov jag i några timmar. rang upp kjelle, vi ska dit & hälsa på i hässelby eftersom vi ska hämta upp mamma & pappa på arlanda vid halv tio ikväll.. är faktiskt precis två år sen jag var där, har varit där mer sen dess men jus idag, för då sov vi där, jag skulle till rhodos den 1 juli. lite coolt hihi. så vi ska dit & äta middag ikväll.. ska bli trevligt! :) nu ska jag sluta skriva & ta mig in till stan & hämta upp jennifer & farmor, blir nog lite sol & bad idag med här hemma :)
ha  en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0