29 juni, älskade sverige

gud vad sverige är underbart såhär års!
denna helg  har varit kanon..
det började med att i lördags kom dennis & anna ut vid halv elva tiden, det var bara packa oss in i bilen & rulla iväg mot hallsta, daniel & dennis skulle se aik norrköping mötas & fredrik skulle vara bollkalle.. så jag & anna åkte & handlade inför kvällen & sen hem & stekte med emelie. vi låg & pratade & drack massa saft! sen blev jag & anna sugen på korv så vi åkte & köpte något att äta när vi hämtat grabbarna i hallsta.. när vi kom hem bara packade vi ihop allt & drog ut med båten.. vi hade jäkligt kul påväg ner till båten, orkar inte skriva varför.. men jag kan säga att jag skulle backa upp i en fårhage haha! när vi väl var ute på ön lassa vi upp allt på berget, fick ta en annan ö i år, andra var upptagen, men den här var minst lika fin! daniel skulle ner & tvätta händerna & ramlade i, han lyckas alltid alltså haha! vi grillade ialla fall & hade trevligt, åt jordgubbar.. sen insåg vi ganska snabbt att ingen ville sova kvar eller sätta upp något tält. så vi åkte hem igen runt tio elva tiden. då var det soolnedgång, gud så fint det är ut över havet..när vi kom hem så kollade vi på film, jag & anna somnade direkt typ haha..
igår, söndag, åkte vi ut med den stora båten med micke, emelie & fredrik, dennis & anna.. det var jättemys. skönt att det fläktade lite ute vid havet. var ju så stekhett inne på land! där låg vi ialla fall i några timmar.. grabbarna & emelie simmade ut & la sig på en liten plätt ute i vattnet & stekte.. vi grillade korv & bara njööööt. sverige är verkligen helt underbart.. när vi åkte hem runt tre fyra tiden tog vi oss ett dopp i backby, där var det riktigt skönt, 22 grader!  efter det åkte dennis  & anna hem. jag & daniel avr kvar & åt tacos till middag sen tog dom ett kvällsdopp sen rullade jag & daniel hemåt till uppsala. köpte med oss lite mys hem & kollade på film med farmor & ludde.. var så himla trött igår men svårt att sova pga värmen!
imorse skjutsade jag ludde & daniel till jobbet, & skjutsade hem famor, hon skulle tvätta & hålla på.. så nu har jag suttit vid datan, ska ner & äta frukost sen ut i solen. hoppas på lite sällskap så slipper man plaska själv i poolen haha. hörs senare!


sötunge





härlig bild

jag


fin bild


emelie badar oavsett temperatur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0