23 juni

imorse var man uppe med tuppen, vaknadae vid fem tiden & åkte till arlanda för att lämna mamma & pappa. känns faktiskt lite kostigt måste jag säga. dom har aldrig varit bort så länge. kommer faktiskt sakna dom tror jag. vi sa ialla fall hej då på arlanda & kramades. sen åkte jag & daniel & köpte en frukost macka på donken till frukost. skjutsade daniel till jobebt & sen hem. nu sitter jag här. ska sminka mig  lite & så sen sak jag ta bussen om en timme typ.. ska jobba halv tio till två, skön tid!  farmor kommer hit idag, vi ska börja packa till lägenhten nu när mamma & pappa är bort, så det mesta är klart tills dom kommer hem, tur att farmor älskar att städa haha! men men nu ska jag inte sitta här mer, vi hörs kanske senare!
ååh jag kan inte sluta längta tills vi åker till egypten, det är två veckor & fem dagar kvar! komer bli helt underbart!


Kommentarer
Postat av: emma

vart ska mamma och pappa resa?

2009-06-23 @ 12:13:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0