2 juni

igår kväll efter jobbet köpte jag med mig sub way till daniel, fick bli min middag. jag hade köpt lite gott eftersom det kanske var sista kvällen där. vi kollade på oc & myste hela kvällen..
imorse vaknade jag av att det regnade, låter så mysigt.. men sen lät det lite väl mycket tyckte jag haha.. idag har jag ialla fall betalat vår resa, så nu är det verkligen våår resa!  efter det åkte jag hem, mötte emma på bussen.. när jag kom hem kollade jag på oc & åt sub way,gud så underbart! åkte in runt ett tiden & lämnade mina gamla böcker på boland. hämtade upp min älskling på samma gång. sen åkte jag, dennis & daniel till gränby & mätte jennifer. sen åkte jag & jennifer hem till mig & kollade på film & pratade lite :) jag har jobbat ikväll ockås, sex till nio. hemma nu & har ställt in GPSen för morgondagens schema! jag, jennifer & savitri ska åka till barkarby, vällingby & kista imorn & shoppa! eller, jag ska nog mest titta hihih. köpa studentpresent till min älskling.
skriver lite mer imorn bitti innan jag åker om hur hela dagen ser ut, morgondagen ska bli kanon!
nu ska jag ner & mysa under en filt & dricka te & ta något & äta & se på filmen bröllopsduellen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0