18 juni

igår var det något fel på blogg.se, jag skrev tre stycken långa inlägg & försökta spara som utkast men dom blev bara några rader. konstigt, måste funka nu!
igår ialla fall på dagen så var jag med lisa en stund, vi var på gränby & åkte & kollade på vår nya bil, pappa såg så stolt ut när han kom åkandes i den!
när jag väl kom hem städade jag & bakade & åt lunch &  kollade på oc, ovanligt va? sen kom mamma & pappa hem då var det fullrulle att börja fixa för spakvällen. alla kom runt halv sju tiden & det gick faktiskt bra. fick höra mycket positivt & det blir man alltd glad av :) när tjejerna åkte hem så kom ludde, daniel & simon hem, då hade jag fotspa & lät dom ta hand om fötterna, det behöver hockeyspelare! men daniel ville inte, han tyckte det var bögigt haha, likaså pappa haha. men simon & ludde satt där ute & gnuggade fötterna med deras filar.. efter det gick jag & daniel upp till sängen & tittade på tv & somnade..
idag ska jag jobba mellan halv tolv till halv sex, hem & packa väskan till midsommar. sen tar jag & daniel bilen ut till singö ikväll! så det ska bli mys! midsommar blir ganska lugn, alla daniels släktignar som brukar komma kanske inte kommer pga det som hänt. men vi alla tänker på dig & vet att ingen skulle klarat sig bättre än dig för du är så stark!
hurosmhelst blir det mysigt & få äta lite traditionell mat & umgås & gå ner till midsommarstången & få klä upp sig lite :)
ha en bra midsommar!


det här söta marinlinnet köpte jag i´tisdags :)

spaklass

ludde & simon filar på

dom tyckte det var underbart med fotbad!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag vill också ha behandling och tryffelcake :D

2009-06-18 @ 10:45:23
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0