1 juni, sommarmånaderna är här!

igår blev det massa mys med min älskling, i really love you!
idag har jag legat ute i solen, ätit lunch. tänk vilken underbar & ärlig & rolig vecka jag har framför mig! jag rang apollo & frågade lite om delfinutflykter. & det fanns, min dröm kommer att slå in! jag kommer att få träffa en delfin familj & bada lite med dom. man åker onsdag eller fredag 7.30 på morgonen & är tillbaka till 17.00, allt kostar bara 35 dollar, är ju ingenting för att få en dröm att gå i uppfyllelse. så nu längtar jag ännu mer!
sen rang ialla fall min chef, jag blir sp irriterad, jag ska jobba 17-21. den tiden innebär alltid att man får börja tidigare eller sluta senare. hon rang mig först & frågade ifall jag kan börja 4, visst okej tänkte jag. sen förstod jag att hon skulle ringa igen & be mig jobba stängning, vilket hon gjorde, slog vad med mig själv när jag gick upp imorse att hon skulle ringa, hon rang till & med två gånger! åh blir så less påå sånt,ge mig iså fall tiderna på en gång! men men.. orka tänka på det mer nu.. efter jobbet ska jag ialla fall hem till min älskling & sova
& imorn ska jag gå & betala in resan, jippi!!!!! så vi hörs imorn gott folk, ha en fortsatt solig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0