otursdag nr 1

herregud så min dag har varit hittills!
det börjar med att jag ska ta bilen in till stan & möta pappa för att lämna in min telefon. då har min käre bror tagit mina nycklar så pappa får åka hem till mig & lämna dom först. sen när vi är på elgiganten så kommer jag på att jag glömt min mobil hemma. åker & hämtar upp farmor för jag har ingen bensin i bilen. får tankkortet av pappa. åker till okq8 för att tanka, får en konstig känsla i magen, kollar på kortet, då är det statoil jag ska till. så jag fick betala bensin för 39 kr.. kommer hem & ska packa bilen full med grejer. jag & farmor ska in till lägenheten & börja göra ordning. nej då går inte bilen igång, får gå till pappas kompis/granne ove, han säger det är batteriet, visar sig att det inte funkar. bilen är tvärdöd! får ialla fall låna hans bil till elgiganten att lämna in telefonen. glömmer plånboken & får vända. men ni hör ju vilken dag! ojojoj! så nu ska jag ut & lägga mig på baksidan, har inte hunnit äta eller dricka något! jag måste svalka mig lite! så nu msåte jag & farmor sitta här & vänta tills alla kommer hem. en sån dag,,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0