4 juli

igår var det mycket att hinna med innan jag börajde jobba. jag, mamma & pappa åt lunch på the village, sen lämnade pappa & åkte & köpte presenter till tjejerna. fick åka hem & leta efter min plånbok, sån tur var så hittade vi den direkt. sen åkte vi & hämtade ut gardiner & sängkläder som vi beställt till lägenheten. sen åkte jag till jobbet & jobbade..  slutade vid 9 & åkte hem till emma, blev så sent att åka till lägenheten. så vi satt där & drack lite rödvin & en p2a, riktigt lyckad smakade precis som den gör ute! emma & jag satt & pratade hela kvällen, så det var trevligt som alltid.
idag ska jag jobba mellan 13-18, sen om jag har tur får jag ptillstånd på jobbet & kan ta bilen in nu så drar jag direkt ut till jennifer ikväll, annars måste jag hem först, är lite onödigt..  jennifer ska ha stor 20 års fest ikväll!
ha en bra lördag kanske hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0