30 juli

då var man hemma igen, ursäkta det förra inlägget, var ganska tråkigt skrivet, men men haha. daniel har fixat datan nu så nu ska jag nog kunna skriva mer :)

i måndags åkte jag & mamma & farmor till ikea & köpte en tvbänk till lägenheten & lite småsaker.. bytte min mobil, fick en sprillans ny för min gick inte att laga! blev en fin rosa sony! sen var det hem & laga mat, sen ner & jobba, slutade vid nio..

i tisdags jobbade jag till kvart i tre, sen åkte jag mamma & pappa ut till min mosters optikeraffär i gimo & provade glasögon. jag kommer få glasögon, när jag kör & kollar på tv & så. riktigt snygga glasögon hittade jag, kände mig genast mycket smartare haha! efter det åkte jag & daniel med hem till lövstalöt & åt sill & potatis till middag, mums riktigt gott!

igår var jag ledig, då åkte jag till farmor & lånade hennes cykel & cyklade till lisa & juni. det var så himla kul att få träffa dom igen. har saknat dom båda! vi gick & lämnade tillbaka en film, sen gick vi till gränby & kikade lite, jag köpte en jättesöt kofta till juni! efter det gick vi hem till lisa igen & gjorde kycklingsallad, satan så gott det var! myste med juni hela dagen & lekte. hon är ju bara för söt! hon har vuxit så mycket sen jag såg henne sist. sen kom johanna förbi också.. jag åkte väl hem runt halv sex, så det var en lång dag.,men den var jättemysig! många mer såna dagar i fortsättningen:) lisa & elias skulle grilla, då blev jag också så sugen på det så jag cyklade förbi ica & köpte fläskfilé, tyvärr har vi ingen grill, men jag marinerade köttet ialla fall så det blev super gott! så när min älskling kom hem från sin träning hade jag dukat fint & gjort värsta salladen, riktigt gott faktiskt! sen runt halv nio tiden kom jennifer förbi, kollade på tv & åkte & köpte godis & hyrde film, marley & jag, den var jättebra! men jennifer somnade så hon åkte hem innan, skulle upp tidigt stackarna! i slutet av filmen bara låg jag & grät, brukar inte gråta,men det var sorgligt..

imorse gick jag upp vid åtta, gick i rask takt & joggade till ica & lämnade tillbaka filmen. sen var farmor här & har plockat & donat. hon är så snäll som hjälper oss & fixa! så nu är det lite mer ordning här.
dessutom har jag & farmor kommit på en ny sak vi kan ändra här i vardagsrummet, måste bara höra med min baby vad han tycker om det!
idag ska jag börja jobba fyra, så nu ska jag duscha & ta det lugnt..jag stänger ikväll & sen öppnar imorn, så jag är nog trött imorn när jag slutar! men sen är det helg, antingen blir det singö eller stockholm, beror på vädret!

ha det bra!








Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Har ni fått ordning allt i lägenheten? Ni verkar ha det så mysigt i alla fall. Jag blir så nyfiken hur ni har det och tänkte följa med mamma när hon ska flytta ut lite saker därifrån. Hoppas att det är OK! :)

2009-07-31 @ 09:11:15
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0