3 juli

igår så var det ju så hett, blir bara varmare & varmare. man kan inte sitta ute  solen. orkade inte  det igår. men anna & tinna kom över & badade i vår pool & pratade lite.. sen kom familjen hem & vi åt sen slet vi ut allt från mitt rum & åkte in till lägenhten. hann få in mycket igår. sägen & så, lite kläder & mest prylar. sen ska det upp några hyllor & vi ska köpa garadinstänger & sätta upp gardiner & få dit ett vardagsrumsbord & lite smått.. så vi sov inte där igår, utan här hemma på sofforna, var bara svalt & skönt haha. daniel ska nämligen hem i helgen & jag vill iten sova i lägenheten själv..så vi sover där först på söndag när han kommit hem.. när vi kom hem från lägenheten igår var det full rulle här! familjen mattson&thörnqvist var här med barnen & tvillingpojkarna. gud så söta dom är! alla badade i våran pool. så himla söta dom är, har blivit så stora, redan två år, kommer ihåg när dom föddes & man satt & höll i dom båda..
lisa smsade ju igår kväll att nu har äntligen deras lilla älskade kommit, Juni ska hon heta. så himla fint. jag tänkte träffa dom idag innan jobbet, men dom var kvar på bb så jag hinner nog inte. dom kan få vara lite själva första dagarna så kanske jag hälsar på på söndag om dom orkar :)
idag vet jag inte hur jag ska göra, börjar halv fem. innan det ska jag hinna köpa present till jennifer & kanske åka till lägenheten & hjälpa farmor. vi får se helt enkelt. jag slutar ialla fall 9 ikväll, sen åker jag nog bara hem..
vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0