2 juli, flytt & värme

dom sista dagarna har inte hänt mycket..
i tisdags hade vi trevligt hos kjelle & anita, beställde mat & hade trevligt & umgicks. vid halv nio tiden började vi rulla mot arlanda för att hämta upp mamma & pappa.. sån himla mäktig känsla att vara på arlanda alltså. älskar det, vet inte varför haha! kändes bra att  ha mmama & pappa hemma igen, har faktiskt saknat dom.. efter det köpte dom hem mat & vi satt uppe ett tag sen gick vi & la oss..
igår kom jennifer igen haha. då var jag, jennifer, mamma & farmor ute i solen hela dagen. har badat massor, är 25 grader i poolen, helt otroligt! sen kom mormor & morfar förbi & åt middag med oss & badade..
flytten blev sen igår, killen som ska flytta ut var jättesen.. men vi fick ialla fall dit två fåtöljer & en stor lampa. sen tar vi en del ikväll.. väl hemma igen kollade jag på filmen rånarna. sen skulle jag sova. men det går fan inte, är huuur varmt som helst. fan lättare att sova utomlands för där har dom ac i rummet´..
idag vet jag inte hur jag ska göra, eller inte i vilken ordning. nu till att börja med ska jag åka in med min skittelefon & byta den helt & hållet! har en gammal nokia nu. men det skiter jag i.. sen får vi se om jag får med mig farmor ut hit. för jag vill nog ligga is olen & bada ett tag sens ka vi nog åka till lägenheten & fixa lite, ikväll ska vi ta dit det mesta.. den här flytten är lite mixade känslor. känns ärligt lite sorgligt att lömna huset jag vuxit upp i. självklart får jag komma tillbaka när jag vill.. men samtidigt måste jag släppa taget någon gång. jag & daniel ska prova bo ihop nu. självklart ska det även bli kul & spännande, men känns lite pirrigt.. aja, nu ska jag sluta skriva & åka in tills tan & möta upp pappa & lämna in telefonen!


vår underbara lunch & middag igår

Kommentarer
Postat av: emma

du är så duktig :D jag kanske kan komma till nya lägenheten imorrn kväll om du inte är för upptagen :)

2009-07-02 @ 12:42:10
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0