hängig

dagen på jobbet har gått snabbt, men har inte känt mig någe vidare pigg, har mått illa hela dagen & känts som om jag ska ha kräkts hela tiden. sen har jag varit jättetrött, men det får jag skylla mig själv för eftersom jag somnade så sent..  har fått jätteont i halsen, trodde det bara var tillfälligt, men vet inte.. hoppas jag kan träna imorn ialla fall & att det finns platser! efter jobbet tog jag mig till ishallen, kollade på daniels match, träffade svärfar där & stod & tjattra lite..ludde kom & satte sig med mig sista minuterna innan vi skulle åka hem, då hamnade daniel i värsta bråket, dom mötte järfälla, daniels gamla lag, så järfälla föräldrarna satt & prata om han haha, på ett roligt sätt alltså.  pappa hämtade ialla fall mig & ludwig & hjag fick köra hem.. min älskling rang precis när jag kom hem, han gick & letade efter mig i ishallen men jag hade hunnit dra haha! nu ikväll ska jag bara se på massa tv, tror det blir oc!! vad annars liksom haha?!
vi hörs imorn..
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0