GAAAAH!

jag blir tokig, gissa vad jag gjorde dag? hade sönder min kamera helt & hållet måste köpa en ny, starkt jobbat louise! så går det när man är stressad & ska fyltta på saker. men köper en ny på måndag eller onsdag när jag får lön!
hursomhelst har jag ialla fall köpte present till jennifer & lägenheten, jag & mamm har ätit kinabuffé & vi har åkt till gränby & handlat & jag har övningskört. nu ska jag försöka göra ett till prov på datan om jag orkar. sen ska jag väl fixa lite inför kvällen & sen bege mig in mot staden till jennifer.så det blir inga bilder för ikväll, känns skittråkigt! men men så blir det om man är lika klantig som mig!
hörs senare kanske!

det här hann bli den sista bilden på min fina rosa kamera, dagens/kvällens outfit. svart klänning från gina & grå kofta hm



Kommentarer
Postat av: Emma

Den där gråa koftan från H&M är jättefin :) .. Vi får ses någon kväll i veckan Louise, helgen blev lite som den blev. Pratade med Maarit också, skulle va kul och ses tillsammans alla.. Förslag på dagar?

2009-02-22 @ 15:22:32
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0