delfiner

enda sen jag var liten har jag älskat delfiner, jag hade massa tavlor & en jättefin delfinlampa jag samlade ihop pengar till & köpte själv. när jag var liten åkte vi till kolmården för jag ville se delfiner, i fyra dagar, varje show var jag därinne för jag ville få åka bakom delfinerna,sen sista dagen så sa delfinskötarna att dom sett mig där varje dag & jag fick prova, men då vågade jag inte, äkta jag som liten, fegis haha! därför vill jag åka dit i vår eller sommar när jag fått körkort!
& i sommar när vi åker till egypten vill jag åka på någon utflykt så jag kan få förverkliga min dröm & bada med delfiner, så det är ett måste för mig som jag vill uppleva där nere, vet att det finns mycket delfiner i röda havet & just i egypten, så det ska jag absolut göra.

nu ska jag ialla fall sova strax, god natt


Kommentarer
Postat av: alexandra

ÅH deras shower är mumma! man får typ tårar i ögonen för att det är helt sjukt hur man kan lära djur allt det där. VILL OCKSÅ BADA med delfiner. Kommer ihåg när man var liten då man ville ha ett akvarium med en delfin i ;)

2009-02-24 @ 19:25:16
URL: http://ahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0