Alla Hjärtans dag

då var denna romantiska dag kommen.
gårdagen var mysig med savitri, blev bara hon & jag, vi gick till o'connors & åt mat.

nu har jag ialla fall precis gått upp, ska klä på mig sen åker jag mamma & pappa till stockholm. dom ska nämligen se mig dansa balett idag, är lite pirr eftersom jag inte tränat på ett tag & har ont i ryggen.men det ska nog gå bra, är ju tåspets också!! efter baletten ska vi äta lunch någonstans i stockholm & sen tar jag tre  bussen från tekniska till norrtäöje, sen från norrrtälje till älmsta & möter daniel. sen blir myskväll med melodifestivalen & mys med emelie!
ha en fin dag alla, ge mycket kärlek idag!


Kommentarer
Postat av: tinna

hhaha jag vet det

men alla i vår klass gör det ändå :D

hahah

2009-02-15 @ 18:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0